Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta CAFFEO SOLO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

b***************@g******** 06-02-2024
Geschreven voor: Melitta CAFFEO SOLO

Zeer matig apparaat. Na 3 of 4 kopjes opvangbak van spoelwater weer legen. Zeer klein waterreservoir. Waterreservoir geeft pas aan als het water op is als het ook echt op is met gevolg half leeg kopje koffie. Beter zou zijn melding leeg reservoir als er nog 1 kopje in zit. Wel gebruiksvriendelijk. Simpel apparaat zonder poespas. Maar zoals alle koffiemachines: ingewikkelde reinigingsprocedure.
info-1170 07-02-2024

Dank voor uw review, dit stellen we steeds op prijs. U heeft gekozen voor de kleinste espressomachine in ons assortiment. De watertank én lekbak zijn minder groot dan bij andere espressotoestellen.
Het toestel registreert bij circa 100ml dat het water bijgevuld dient te worden; dan kan er nog wel een espresso gezet worden maar geen grotere kop. We adviseren om vooraf te kijken of de watertank en bonencontainer voldoende gevuld zijn om een kop koffie van te bereiden.
De reinigings- en ontkalkprocedure zijn als gewenst ook te volgen via de Melitta Companion App. Na het
opstarten van het programma door een knoppencombinatie komt op display de volgende stap te staan.
We hopen dat u ondanks uw ervaring en opmerkingen toch van uw Solo kunt blijven genieten!
Melitta Team - info@melitta.nl

b***************@g******** 15-12-2023

Prima machine met minpunt

Geschreven voor: Melitta CAFFEO SOLO

Op zich goede machine, eenvoudige bediening. Goede koffievariaties mogelijk. Maar veel te klein waterreservoir. Veel water verdwijnt in lekbak. Heel vaak lekbak legen en heel vaak reservoir bijvullen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening, geen poespas

Minpunten

• te klein waterreservoir
  • veel water verdwijnt in lekbak